
Dijous, 27 d’octubre del 2016
a les 12.25 del migdia,
al
Programa El Submarí
de la
conduït per la
Mariona Tomàs,
parlarem
de la novel·la
El carrer estret
de
Josep Pla
publicada per
Edicions Destino
Que n’han dit
* Xavier Pla
* Racó de la paraula
i a
Ànima lliure
parlarem del
Mercat de Tots Sants
del Món Sant Benet
Sant Benet del Bages
Activitat dins el cicle El temps de les ànimes.
Gran celebració de Tots Sants a Món Sant Benet. Un cap de setmana ple d’activitats, parades, degustacions…
• Parades de productes artesans a la plaça: hortalisses, pa ecològic, vi, cervesa, formatges, embotits, cítrics de les terres de l’Ebre, xocolata, mel, neules… fets amb els millors productes que dóna la terra.
• Demostracions d’oficis: lúthiers, rellotger, pipaire, cistellera, ferrer, cerer…
• Animació al Mercat amb la companyia De Parranda. Ens porten dos espectacles d’animació frescos i divertits per fer ballar a tota la plaça: “Queviures” i “Gresca Fresca”.
• Xocolatada infantil a La Plaça. Diumenge a les 18h. Es servirà xocolata desfeta amb coca un cop hagi acabat l’espectacle de la Companyia De Parranda.
• Activitats per als més menuts: Taller de decorar galetes, passeig amb ponis i activitats infantils amb la participació del Grau d’Educació Infantil de la FUB, i com a novetat destacada l’activitat familiar realitzada per CliCme Petites Experiències Fotogràfiques.
205 lectures totals, 1 lectures setmanals